Известие

Collapse
No announcement yet.

HHO Системи (Водородни с-ми за Икономия на гориво)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
    какъв факт бе колега ! тука ми говориш за 460 МИЛИЛИТРА на 100 километра разлика !!!!
    това мизерно количество може да е както и грешка , може да е от гумите , налягането в тях и дори чисто психологически да ти е паднала средната скорост с 5-10км, колко е натоварена колата, дали двигателя е стигнал по-бързо работна температура, дали си пуснал фаровете и така нататък.
    говорите за някакви икономии от 20-40%, сваляне на разхода с 2-4-5 литра и накрая било факт че разхода паднал с 0,46литра на 100 км..... евентуално.........
    дори и да приемем че това е така, а то не е, и "клетката" е от най-евтините за по 500лв, значи че ще я избиеш само за 40 .... ХИЛЯДИ километра. аиде усвестете се вече
    Не ми харесва тона с които се води разговора...
    Почти всички засичания на разхода на колата се правят като се налива определено количество навта и същата се изцежда докато колата не изгасне!
    Доста пъти това се случва когато трябва да се тръгва на светофар или на други места инфарктни само и само да се засече какво се получава... Вие пак недоволни...
    Имаите предвит ,че се експериментира на дизелова кола която не харчи 17/100 за да се отчете че половината литър надолу е от пуснати или спряни фарове!
    А за най-големите неверници ще помоля собственика ако разреши да свалим клетката (както си е с електроники и тн) и да я монтираме на друга кола...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Не ми харесва тона с които се води разговора...
      Почти всички засичания на разхода на колата се правят като се налива определено количество навта и същата се изцежда докато колата не изгасне!
      Доста пъти това се случва когато трябва да се тръгва на светофар или на други места инфарктни само и само да се засече какво се получава... Вие пак недоволни...
      Имаите предвит ,че се експериментира на дизелова кола която не харчи 17/100 за да се отчете че половината литър надолу е от пуснати или спряни фарове!
      А за най-големите неверници ще помоля собственика ако разреши да свалим клетката (както си е с електроники и тн) и да я монтираме на друга кола...
      и колко харчи тоя дизел. 2 литра на сто ли. ако е толкова, значи действително си реализирал икономия от 20%
      ако харчи обаче 6-7-8 на сто , не си реализирал икономия,а имаш грешка в замерването от 5%

      ако твърдиш че от клетката имаш икономия, значи отричаш закона за запазване на енергията и тая клетка е перпетуум мобиле. в такъв случай няма как да е различен тона. в другите автофоруми темите за бълбъкатора отиват в коша, а автора може и бан да получи.
      точка

      Comment


      • Колегата ми, на Алфа 155 1.8 е сложил озонатор и водна инжекция.
        При озонатора, каскадата има около 60 кВ и озона се чувстваше осезателно при тестовете.
        От всичко това мотора работи много по-меко и явно има добър въртящ момент още в ниските обороти.
        Ето тука, мотора харчи по-малко, но не защото идва енергия от нищото, а защото имаме оптимизирано горене.
        Това се нарича " лъже-перпетум мобиле"
        Той го знае много добре и за това не пуска подобни теми.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Според мен разликата идва от това, че времето се позатопли и задкормилното устройство също може да е указало влияние на места като светофари, баири и т.н.
          ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

          sigpic

          Comment


          • Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
            Според мен разликата идва от това, че времето се позатопли и задкормилното устройство също може да е указало влияние на места като светофари, баири и т.н.
            Този вариант е почти сведен до 0-ла защото се правиха дооооста замерки и на топло и на по-студено и резултава си е все един и същ...
            Само че с тия свършвания на нафтата и безумното въртене след това на акумулатора му се взе животеца...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Базикате се ама за момента след минати над 1100км (от както тече замерването) има малко под половин литър надолу (0.46л) в разхода!
              Колата си е все с неините гуми и нищо не се пипа друго...
              Така или иначе замерването си продължава....
              Ъъъ, правилно ли разбрах, че половин литър за 1100 километра е някакво невероятно голямо постижение?
              Евала, решихме проблема със световната енергийна криза
              146 1.6 TS '00
              156 2.4 JTD '01

              Comment


              • Първоначално публикувано от Stefo Покажи съобщение
                Ъъъ, правилно ли разбрах, че половин литър за 1100 километра е някакво невероятно голямо постижение?
                Евала, решихме проблема със световната енергийна криза
                Май за половин литър на сто става дума.А за тези 1100 км. колко водичка изразходва генератора?

                Comment


                • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                  Май за половин литър на сто става дума.А за тези 1100 км. колко водичка изразходва генератора?
                  Замислих се за водата... На 10 литра нафта или около ~130км пробег се долива по литър..
                  Незнам дали реално се ползва обаче тоя литър защото около единия казан все е леко влажно все едно е текло от там
                  Ще питам собственика какво са му казали на него защото на мен ми се вижда да е множко това...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment

                  Working...
                  X